3D vizualizace má smysl tam, kde není možné provést homestaging Například:
3D vizualizace může mít formu fotodokumentace i videodokumentace a dokáže:
Je to podobné, jako u homestagingu. Cílem je zatraktivnit nemovitost v očích potenciálních zájemců a tím zvýšit ohlas z inzerce.
Vizualizace pomáhá i na samotných prohlídkách. Pokud potenciální kupci přijdou do zanedbané nemovitosti, kde je nepořádek, je před rekonstrukcí či je v ní hodně nábytku, haraburdí, někteří lidé jsou nepěkným stavem odrazeni od koupě. Mají problém si představit její potenciál, a z tohoto důvodu o ni ztrácí zájem. Zbytečně. Vizualizace pomáhá lidem na prohlídkách tak, že mohou porovnat realitu s prezentovanou vizualizací na obrázcích. Prezentovaný budoucí potenciál nemovitosti jim tak lépe a snadněji pomáhá se zorientovat a tedy učinit kupní rozhodnutí.
Prodávající tak mohou lépe a snadněji prodat.